Buusti360 – webinaarisarja innosti tuhansia ympäri Suomen – laadukkaasti toteutettu kokonaisuus kiinnosti!
8.12.2020
Valtakunnallisesti toimiva Buusti360-työhyvinvointipalvelu järjesti kolmen webinaarin sarjan loka-marraskuussa. Mukana oli työyhteisöjä Helsingistä Rovaniemelle. Webinaarit innostivat tuhansia osallistujia eri organisaatioista. Tavoitteena oli tukea vaivattomasti ja asiakaslähtöisesti työyhteisöjen hyvinvointia ja käynnissä olevia työhyvinvoinnin kehittämistoimenpiteitä. ”Saadun palautteen mukaan onnistuimme tässä hyvin. Eräs asiakkaamme kiteytti asian heidän näkökulmastaan näin: erittäin hyvä sisältö ja kepeä toteutustapa. Tätä lähdimme hakemaan alun perinkin” – Ilkka Kurttila PoPLilta aloittaa.
Luennoitsijat esittelivät aiheitaan ja osaamistaan Buusti360-blogeissa, jotka välitettiin myös työyhteisöihin. Mukaan webinaareihin pääsi kutsulinkin kautta ja tallenteen pystyi katsomaan vielä viikon ajan lähetyksestä. Saimme palveluntuottajalta myös informaatiota, missä webinaaria katseltiin.
Työhyvinvoinnin palaset osaksi elämää -webinaarisarja yllätti suosiollaan. Kolmea asiantuntijaluentoa seurasi tallenteet huomioiden noin 4 000 katselijaa ja katselukertoja oli yhteensä 6 700 ympäri Suomen. ”Olemme aidosti valtakunnallinen toimija ja sen huomasivat nyt muutkin. Buusti360 toimintaa järjestävillä liikunnan aluejärjestöillä on 16 toimipistettä ympäri Suomen ja tavoitamme yhdessä suuren joukon ihmisiä, silti suosio yllätti meidät täysin!” – toteaa Jukka Läärä, yksi webinaarisarjan organisaattoreista.
Muun muassa Lahden seudulta osallistujia oli mukana runsaasti. “Tiukasta taloustilanteesta ja lisääntyvästä webinaaritarjonnasta huolimatta Työhyvinvoinnin palaset osaksi elämää -kokonaisuus oli monelle työyhteisölle mielekäs ratkaisu. Laadukkaan sisällön lisäksi pyrimme tekemään prosessin asiakkaalle mahdollisimman helpoksi, mikä sai monet aidosti työntekijöiden hyvinvoinnista kiinnostuneet työnantajat tarttumaan tilaisuuteen”, kertoo Reda Oulmane Päijät-Hämeen Liikunnasta ja Urheilusta.
”Laatuun satsaus kannatti. Panostimme ennakkokyselyistä saadun tiedon pohjalta lähetyksen laatuun – paikalla oli ääni- ja kuvateknikko. Lähtökohtana oli, että linjoilla voi olla vaikka 10 000 ihmistä yhtä aikaa ilman, että tekniikka pettää. Tämä mahdollisti suurten työyhteisöiden mukanaolon” – Ilkka Kurttila jatkaa.
”Keräämme vielä kokemukset alueittain ja kehitämme palveluamme sen mukaisesti. Yhden asian opimme ja siitä asiakkaamme pitivät erityisesti: hinta-laatusuhde oli tässä palvelussa kohdallaan. Asiakkaamme saivat laadukkaasti toteutetun kokonaisuuden murto-osalla siitä hinnasta, kuin jos he olisivat järjestäneet sen itse” – Kiitokset vielä kaikille osallistuille, esiintyjille ja tekniikan tuottajille onnistuneesta kokonaisuudesta. – Kurttila ja Läärä lopettavat.